Thursday 9 May 2013

Tulisan Blog Pertamaku.😃

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera;

Semoga anda sentiasa dirahmati dan disayangi.

Alhamdulillah, syukur dipanjatkan kepada Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.

Setelah pelbagai desakan, pujukan, permainan perasaan dan petunjuk dari Allah Yang Maha Mengetahui, akhirnya saya memberanikan diri menulis di blog ini.

Jika diizinkan oleh-Nya, saya mengizinkan diri saya menulis dari hati terus ke hati Saudara/Saudari untuk berkongsi pengalaman dan kisah-kisah kehidupan yang banyak mengubah saya dari dalam sejak setahun lalu.  Banyak perkara saya telah lalui sejak setahun lalu yang memberi impak besar kepada diri saya. 

Terkesan secara positif dari peristiwa-peristiwa yang saya lalui, saya amat gembira jika dapat bersama-sama berkongsi cerita dan kisah kehidupan bersama anda semua.  Saya pasti ramai di luar sana juga mempunyai pengalaman dan kisah inspirasi yang ingin diceritakan. Insya Allah jika diberi peluang, kita sama-sama akan menulis di blog ini.

Semoga kisah-kisah ini memberi manfaat kepada kita semua. 

Ya Allah, aku memohon agar setiap insan yang membaca blog ini, diberikan ilmu yang bermanfaat, rezeki yang luas dan penawar bagi segala penyakit.

Amin. Terima kasih Ya Allah. Syukur.

Adik +Insyirah Azhar, Blog akak yang pertama. ; )





No comments:

Post a Comment